Sider

Translate

tirsdag 3. september 2013

En uventet reise :)


Forrige uke så jeg Hobbiten på tv 4 kvelder på rad og jeg blir ikke lei av den ! Jeg elsker Tolkiens verden både i Hobbiten og i Ringenes Herre. Så den 4.de kvelden jeg så den å tv begynte jeg å fundere over resten av historien....jeg har jo lest boka men det er mange år siden! Så jeg fant frem den gode gamle pocketboka og begynte å lese :)
Hobbiten handler jo om hobbiten Bilbo Baggins. Som alle Hobbiter liker han å være i fred og ro i Hobbithuset sitt. Men en dag dukker trollmannen Gandalv opp og sammen med han 13 dverger som trenger Bilbos hjelp. Reisen mot Ensomfjellet, der dragen Smaug ruger på skatten til dvergene, er i gang. 
Du har sikkert sett filmen du også, men jeg anbefaler å lese boka! De får aldri med alt i en film uansett. Boka inneholder historier som ikke blir med og detaljer du må lese selv for å få med deg. Det er en knallgod historie som fortjener å leses !:)
Så får vi bare vente på del 2 av filmen som kommer 11 desember :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar